דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סורגים ועוד 

מאת    [ 09/12/2009 ]

מילים במאמר: 561   [ נצפה 1787 פעמים ]

סורגים

סורגים הם המגנים החיים על ביתנו מפורצים ופריצות למיניהם. סורגים הם המיגון שלנו בבית מאז ומתמיד. סורגים הם מיגון בסיסי לבית כאשר אחרי התקנת סורגים אנחנו עוברים למערכות מיגון טכנולוגיות. יש כיום סורגים עם עיצובים שונים: סורגים שתי וערב, סורגים מתקפלים, סורגים עם עיצובים שונים של כותרות, וכן סורגים סטנדרטיים.

EDS ‏ היא חברה ענקית, המעסיקה יותר מ- 70‏ אלף עובדים. יתר על כן, היא ידועה עד היום בתרבות מאחורי סורגים שהנהיג בה המיליונר רוס פרו מההתחלה, בשנת 1962 ‏. ובכל זאת, EDS ‏ הענקית והממושמעת הזאת עם סורגים מארגנת את עצמה בצורה יפה. ‏יתר על כן, ארגון עצמי הוא אחד מסודותיה החיוניים. החברה השתדלה מאוד לפתח תכניות מסודרות לשיבוץ כוח אדם, אבל הן נכשלו פעם אחר פעם בגלל מחסום סורגים מנטאלי.

אנשים עסוקים נבונים ומהירים יותר מרוב השיטות החכמות, מסביר ברי סליבן, מנהל השיווק של EDS ‏. וככה זה הולך שחברה: ננסי ר'''''''', מנהלת תיק לקוח מכובדת, מצלצלת אליך ומספרת לך ששמעה מעובד אחר על הביצועים הנפלאים שלך בפרויקט של חברת א, ב, ו-ג, יש לה משהו דומה, עם כמה שינויים נחמדים, שהולך להתבצע אצל הלקוחה שלה, חברת קר"ש. רוצה להיות מנהל הפרויקט? מתי אתה מתפנה לכך? נניח שאתה מקבל את הג''''''''וב ואת התפקיד הנוכחי אתה מסיים החודש, ומסכים לתאריך התחלה בעוד שישה שבועות מהיום. ברגע שאתה מניח את השפופרת, אתה ניגש ליומן שלך יומן נייר או אלקטרוני ומתקתק שבעה שמות העובדים על שבעה פרויקטים שונים בארבע מדינות בשלוש יבשות, ומתחיל לחייג, או לשלוח דואר אלקטרוני בנוסח חברים רק עכשיו דיברתי עם ננסי רי, שפיתתה אותי עד שהשתכנעתי לעבוד בפרויקט של קר"ש. נשמע נהדר, וזה יאפשר גם לך ללמוד המון. אני מנסה לתפוס ‏גם את החברים אנחנו מתחילים בעוד שישה שבועות, אבל אולי אוכל לתמרן עם זה קצת. מה דעתכם? תודיעו לי על זה נשתמע.

‏במרוצת 72 ‏השעות הבאות אתה מצליח לגייס גרעין של צוות בן 12 ‏איש שדרוש לך כדי להתחיל. אתה גם מדבר עם פרופסור מומחה מבית הספר לכלכלה בלונדון, ששמו הולך לפניו בכל העולם, כדי שייתן לך שישה ימי ייעוץ בארבעת החודשים הבאים. למעשה יש שני סוגים של מנהלי פרויקט: אלה שמחכים שיציבו להם אנשים לפרויקטים שלהם, ואלה שמארגנים לעצמם צוותים משלהם. נחשו מי צובר לעצמו תהילה וכסף? ‏חייכתי לשמע תיאוריו של סליבן. אף כי EDS ‏אינה גדולה הרבה יותר מהמעסיק הקודם שלי, מק''''''''קינסי ,הסיפור שהוא סיפר תאם להפליא את הניסיון שלי . משרד הייעוץ המגלגל מיליארד דולרים ויותר מארגן את עצמו בתכליתיות בכל יום, בדיוק לפי הקווים ששרטט סליבן, מבלי שמישהו נובח אפילו פקודה אחת.

‏הלקח של הסיפור הוא שאין חדש תחת השמש. הוליווד תמיד עשתה זאת בצורה כזאת. ככה גם חברות בנייה, ומק''''''''קינסי, ו- EDS ‏וכמעט כל חברה של שירותים מקצועיים. הדוגמה של EDS ‏מלמדת גם לא, מוכיחה גם שלארגון עצמי תכליתי אין שום מגבלת גודל. לקח נוסף הוא כי ההגדרה של ניהול פרויקט תכליתי כוללת בראש הרשימה, או סמוך לו כישרון מלוטש היטב לפיתוח רשת כתובות וטלפונים וניצולה.


מאמר זה נלקח מקטגוריית סורגים מפורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל - מפתחים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב